Jak vrátit zboží při odstoupení od smlouvy a reklamaci vad

1. Odstoupení od smlouvy

Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte jako spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Podrobněji viz Obchodní podmínky, které rovněž upravují oznámení o odstoupení.

Vrácení zboží kurýrem: V případě odstoupení můžete vrátit zboží kurýrem nebo přepravcem zásilek a to výhradně na adresu provozovny Sound Power, s.r.o., Petrská 24, Praha 1. Zásilky nesmí být zasílány do pobočky či výdejního místa přepravce.

Vrácení zboží osobně: Zboží také můžete vrátit osobně na výše uvedené adrese.

Stav Zboží: Vrácené zboží musí být v původním stavu a nepoškozené. Spotřebitel nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží v důsledku jeho manipulace, která není nutná pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

Pozn: V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.

2. Reklamace vad

2.1. Jako spotřebitel máte právo uplatnit reklamaci vad výrobku. V případě zjištění vady je nutné oznámit vady co nejdříve na kontakty a způsobem uvedeným v Obchodních podmínkách.

Zaslání zboží kurýrem: Při rekalamaci můžete odeslat zboží kurýrem nebo přepravcem zásilek a to výhradně na adresu provozovny Sound Power, s.r.o., Petrská 24, Praha 1. Zásilky nesmí být zasílány do pobočky či výdejního místa přepravce.

Předání zboží osobně: Zboží také můžete přinést osobně na výše uvedenou adresu.

Další informace týkající se reklamací jsou k dispozici na našem webu v Obchodních podmínkách a na vyžádání na výše uvedených kontaktních údajích.

Odpovídáme zákazníkům na všechny dotazy týkající se vrácení zboží, odstoupení od smlouvy a reklamací, a jsme zde pro Vás.